پانيذپانيذ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

پرنسس کوچولوی من

واکسن يک سالگي

1391/9/23 11:30
نویسنده : مامان
126 بازدید
اشتراک گذاری

نازنين من

ديشب اصلا خوابم نمي برد همش به فکرت بودم آخه تقريبا ده روزه که از تولدت ميگذره اما هنوز واکسن يک سالگيت را نزدم دلم نمي خواهد اصلا ناراحتت کنم نکنه يه وقت دردت بياد نکنه يه وقت تب کنيSmiley نکنه.... چون احساس مي کنم که خيلي بزرگتر شدي و بيشتر از قبل درک مي کني 

خلاصه تا صبح ذهنم درگير اين موضوع بود تا وقتي که اومدم سرکار و منتظر بودم که مامان جون تماس بگيره تا باهم ببريمت مرکز بهداشت واکسن بزنيم ولي انگار قسمت نبود اين دفعه مامان براي واکسن زدن پيشت باشه تقريبا ساعت 11 بود که مامان جون به من زنگ زد يه دفعه دلم ريخت فکر کردم بايد مرخصي بگيرم ولي مامان جون گفت که با بابا احسان بردنت و واکسن زدي medz.gifاصلا هم گريه نکردي از يه طرف خوشحال شدم که واکسنو زدي و گريه نکردي از طرف ديگه ناراحت شدم که چرا من پيشت نبودم آخه نوبتهاي قبلي خودم هم کنارت بودم ولي در هرصورت عزيزم شجاعتت را تحسين مي کنم که بدون مامان واکسنت را زدي

دوست دارم اي کوچولوي قهرمان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

Sadaf
22 مرداد 93 14:57
Paniz joonam, kheili in mamanet dooste dare ha. man midoonam ke chaghdr negaranet boode ke natooneste bekhabe akhe princessesh mikhaste ampool bezane.