پانيذپانيذ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

پرنسس کوچولوی من

بدون عنوان

1391/9/16 8:58
نویسنده : مامان
115 بازدید
اشتراک گذاری

 

niniweblog.com

امروز خيلي دلم برات تنگ شده گلم وقتي صبح مي خواستم بذارمت پيش مامان جون خواب بودي

نميدونم هروقت خوابي از تو جدا ميشم احساس مي کنم خيلي وقت نديدمت مخصوصا امروز اصلا دوست نداشتي از من جدا بشيniniweblog.com 

همش شير مي خوردي من و بابا احسانت هم لباس پوشيده منتظر بوديم کي شيرخوردنت تمام ميشه تابريم سر کار آخر بار هم خواب بودي که ازت جدا شدم عسلم

عزيزم اين چند روز سخت سرما خوردي به خاطر دارويي که مي خوري برنامه خوابت بهم خورده و شبها تا ساعت 1 بيداري و خوابت نمي برهniniweblog.com دوست داري بازي کنيniniweblog.comولي جالب اينکه وقتي مي خواهيم با سرم  بينيت را شستشو بديم مثل آدم بزرگا ميشيني و سرت را بالا نگه ميداري واز اين کار لذت ميبري قربونت برم

راستي صداي جوجو را هم ياد گرفتي پانيذ جان جوجو چي ميگه جي جي جي

وقتي بهت ميگيم آفرين براي خودت دست مي زني و مي خندي

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

دست زدن عزيزم خودت ياد گرفتي يه روز که داشتيم مي رفتيم صحرا ذرت بخوريم تا باباجون ماشين روشن کرد موسيقي از ضبط ماشين پخش شدniniweblog.com

شروع کردي به دست زدن البته اون موقع من پيشت نبودم مادربزرگها و پدربزرگها شاهد شيرين کاريت بودند و کلي هم بهت ذوق کرده بودند

 براي خودت شعر هم مي خوني ميگي ده ده ده ااااniniweblog.com

دوست دارم niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)