پانيذپانيذ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

پرنسس کوچولوی من

دوره دودوشده ها

1393/2/29 8:53
نویسنده : مامان
128 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دخترم به نيک انديشي تو مي بالم حال که در اين دوران شخصيت تو شکل ميگيرد مي فهمم و مي دانم که شخصيت هر انساني بستگي به اتفاقات و حوادث دوران کودکيش و حتي اطرافيانش دارد اينکه محيط اطراف چگونه بر رشد و وجود تو تاثير مي گذارد از دست اين بنده خاکي خارج است و مي توانم بگويم من در اين مورد بي تقصيرم

فکر مي کردم دوره دودو شده هاي تو به آخر رسيده ولي انگار تقدير از صبر و شکيبايي عزيز دل من لذت مي برد و اين بار دست تقدير مچ دست بابا احسان را نشانه گرفت.

غروب روز سه شنبه 9 ارديبهشت ماه ناز نازي مامان ازمن لواشک خواست منم بلافاصله با بابا احسان تماس گرفتم تا برات لواشک بخره که ديدم مبايل بابا را عمه الهام جواب داد خيلي تعجب کردم ، عمه الهام براي اينکه من نگران نشوم به من گفت که بابا احسانت مبايلش را توي دفتر جا گذاشته رفته بيرون ولي با اين وجود وقتي صداي پچ پچ بابايي را شنيدم خيلي ترسيدم ولي حرفي نزدم و با عمه خداحافظي کردم به سختي خودمو قانع کردم که اتفاقي نيفتاده ولي نتونستم  تحمل کنم نيم ساعت بعد دوباره مبايل بابا را گرفتم اين بار خودش جواب داد و گفت که وقتي از خيايان داشته رد مي شده جلوي دفتر موتور بهش زده و دست چپش از مچ شکسته منو ميگي همش خدا خدا ميکردم راستشو گفته باشه يه دفعه نگاهم به چهره کودکانه و متعجب  گلم افتاد که انگار هزاران سوال بي جواب داشت سريع بغلت کردم بهت گفتم بابا احسان الان مياد چون شيطوني کرده دستش دودو شده ولي تو خنديدي انگار با خنده ات مخواستي بفهموني که من بچه نيستم که گولم بزني

خلاصه وقتي بابا احسانو با دست شکسته و گچ گرفته ديدي همين طوري يه دفعه چهره ات تو هم رفت مثل آدم بزرگا دست روي دست گذاشتي تا چند روز هم ميترسيدي به دست بابا دست بزني

حالا اينکه اين اتفاق چقدر بر روحيه و شکل گرفتن شخصيتت تاثير مي گذارد بماند ولي اينکه تو با اين موضوع خيلي سريع کنار اومدي هم براي من جالب و هم تا اندازه اي نگران کننده است که نکنه يه وقت در آينده اين طرز زندگي برايت عادي بشود

بگذريم به بازي سوال و جوابي اختراع خودت مي پردازم  به اين صورت که اطراف را نگاه مي کني و هر چيزي به ذهنت خطور مي کنه ازجمله اشيا و جملات از من يا پدرت سوال ميکني در ضمن گ را هم دال تلفظ ميکني مثلا

سوال: بِدو ميز،                         جواب :ميز، بعد ميگي آفرين

سوال: بِدو دست بابا شتسته ،    جواب: دست بابا شکسته ، آفرين

سوال: بِدو قامباله ،                   جواب : قابلمه ، آفرين

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)