پانيذپانيذ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

پرنسس کوچولوی من

همه چي دودو شده

1393/2/9 13:44
نویسنده : مامان
142 بازدید
اشتراک گذاری

بهارم دخترم از خواب برخيز

ميخوام از چند ماه گذشته برايت بگم از روزهاي به نسبت بدي که به من و تو گذشت شايد از نظر بقيه اين موضوع چندان هم به چشم نياد ولي براي من و تو عزيزم خيلي ناراحت کننده بود نميدونم چي بگم ولي به اصرار بقيه و براي اينکه غذا خور بشي اون عشق مادري را که از بدو تولدت با تو همراه بود ازت گرفتم اون لذت وصف ناپذيري که از بدو تولد با فرزند و مادر همراه مي شود طوري که حتي با بزرگتر شدن فرزند از بين نخواهد رفت

روز بيست و دوم بهمن چون تعطيل بودم و سر کار نمي رفتم تصميم گرفتم که از شير بگيرمت ساعت ده که بيدار شدي شير ميخواستي ولي من بهت گفتم ممه دودو شده يعني زخم شده تو هم قبول کردي و شير محلي خوردي ولي دوباره موقع خواب عصر از من شير خواستي وگريه کردي به زور خوابت کرديم واي خيلي بدجور گريه مي کردي ولي چکار مي تونستم بکنم نمي شد اگه بهت شير ميدادم دوباره عادت ميکردي توي خواب چند شب اول شير خوردي ولي وقتي بيدار مي شدي باز هم به خاطر شيرخوردن گريه مي کردي

هيچ وقت اون چند روز از يادم نميره برنامه خوابت بهم ريخته بود غذا خوردنت هم تعريفي نداشت گذشته از اون اتفاقاتي که براي بقيه نزديکان افتاده بود از نظر روحي همه را بهم ريخته بود خاله مهسا تازه پسرش را به دنيا آورده بود و افسرده شده بود مامان امجد دستش به شدت درد گرفته بود طوري که با دست بسته از خاله مهسا پرستاري مي کرد واي از همه بدتر بابايي را ماشين زده بود هردوتا پاش شکسته بود اين اتفاقات روي تو اين قدر تاثير گذاشته بود که راه مي رفتي و ميگفتي ممه دودو شده بابايي دودو شده اجد دودو شده خاله مهسا دودو شده....

 از اون روزها سه ماه گذشته حالا بابايي با عصا راه ميره شما هم همراهيش ميکني و ميگي بابايي تاتي تاتي

 مامان امجد هم براي دومين بار براي مداوا به تهران رفته وقتي دستش درد ميکنه شما بهش ميگي غصه نخورم مامان امجد هم ميگه نه مامان جون غصه نخور

قمبل خاله مهسا هم چهار ماهه شده پانيذ جان پايا چکار ميکنه ميگي شطوني ميتنه (شيطوني ميکنه) هنوزم بعضي از کلمات را بامزه تلفظ ميکني ک را ت و گ  را د تلفظ ميکني

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان ویانا
21 اردیبهشت 93 9:59
سلام به پانیذ خوشگل بامزه شیطون اگه قول بدی مهربونتر با دختر من برخورد کنی میارمش باهم بازی کنین خیلی دوستت دالم خاله
مامان
پاسخ
ويانا جون پانيذ قول ميده که ديگه شما را نزنه و خيلي خيلي نازت کنه