پانيذپانيذ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

پرنسس کوچولوی من

ده تا یا بیست تا

1393/2/9 11:53
نویسنده : مامان
116 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جون

دیروز وقتی ساعت ٤ از سرکار به خونه برگشتم دیدم شما پیش باباجون روی تخت خوابیدی آخه عزیزم دیگه عادت کردی از وقتی ساعت شیر تمام شده همون سر ساعت قبلی یعنی سر ساعت سه می خوابی البته مامان امجد میگه تقریبا یک ساعت طول می کشه که کاملا خوابت ببره خلاصه کنارت روی تخت خوابیدم نگاهم به دستهای باباجون افتاد تابه حال این قدر عمیق به دستهاش نگاه نکرده بودم دستهایی که به خاطر گذر زمان چروکیده شده و اصلا این موضوع یعنی پیر شدن اطرافیانم مخصوصا باباجون و مامان جون را دوست ندارم ای کاش می شد که ظاهر آدمها تا آخر عمر همانطور شاداب و سرزنده می ماند و پیری فقط با سپیدی مو خودش را نشان می داد.

بگذریم دلم برات تنگ شده آخه امروز خاله مهسا با خوشحالی سرکار به من زنگ زد و گفت با شما صحبت کرده وقتی بهت سلام کرده جواب دادی سلام خاله جان کلی بهت ذوق کرده بود

شب یلدا هم خونه خاله امین دائما راه می رفتی بلند می گفتی خاله جان خاله جان

وقتی برات میوه یا بیسکویت میارم به من نگاه می کنی و میگی مامان بخو بخو

کتاب رابین هود خیلی دوست داری چون به قول خودت تتاب عبوس(کتاب عروس)

راستی گفتم عروس یاد خاله صدف و نامزدیش افتادم چقدر شما با دیبا رقصیدی خاله صدف برام ایمیل زده که خیلی دلش تنگ شده آخه بلافاصله بعد از نامزدی به انگلیس برگشت دوری از کسانی که دوستشون داری خیلی سخته و این دوست داشتن در شما کوچولوی گلم تازه داره شکل میگیره

مامان: دوست دارم                                   پانیذ: دوسیتا

        چندتا منو دوست داری                              ده تا

       ده تا یا بیست تا                                       بیس تا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)