پانيذپانيذ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 5 روز سن داره

پرنسس کوچولوی من

پانيذ

1393/5/6 11:03
نویسنده : مامان
267 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوي نازم

ماه رمضان کم کم به اتمام مي رسد و به روز عروسي عمه الهام نزديک ميشويم نمي دانم آيا همه آدمها از مجلس عروسي و جشن و سرور اينقدر لذت مي برند و يا فقط من اين طور هستم ديدن شادي و خوشحالي ديگران اونقدر برايم لذت بخش که همه چي را فراموش مي کنم درست مثل احساس تو، موقعي که از سر کار برمي گردم و تو با دويدن و حرف هاي قلمبه سلمبه شادي خود را از ديدن و اومدن من نشان ميدي وبعد به طرفم مياي ودست هاي کوچکت را روي گونه هاي من ميذاري و با حرص دندانهايت را روي هم فشار ميدي و بوسم ميکني گاهي وقتها هم از روي شيطنت ميگي مهشيد دوست ندارم واي عزيزم خيلي دوست دارم و متشکرم که هر روز اين احساس شادي و خوشي را به من هديه مي دهي

محبتمحبتمحبت

 

 

 

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)