پانيذپانيذ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره

پرنسس کوچولوی من

تولد تو

1393/9/12 12:07
نویسنده : مامان
250 بازدید
اشتراک گذاری

امروز به همه چيز فکر ميکنم به داشته ها و نداشته هايم به سه سالي که چون برق سپري شد و من مادر اين نام آشنا ست براي من ولي اين نام به آن اندازه به من نزديک نيست که بتوانم خودم را مادر بنامم وشايد گاهي اوقات که منو صدا ميکني با خودم به اين فکر فرو ميروم که آيا با من بودي 

پانيذ عزيزم فردا تولد توست و من يعني مادرت براي مادر بودن کم آوردم حتي فکر ميکنم فرزند ، خواهر يا همسر خوبي نبودم چه برنامه ها وايده هايي که براي تو قبل از تولد در سر داشتم و اکنون سه سال است که به هيچ کدام از آنها تحقق نبخشيدم فقط مي تونم بگم هروقت که نگاهم کردي با معصوميت چشمانت تسخيرم کردي.

چند ماه از آخرين باري که به وبلاگت سر زدم گذشته فکر ميکنم مرداد ماه بود نمي خواهم از روزهاي گذشته حرف بزنم دوست دارم به زمان حال بپردازم در زمان مناسبتري از اين چند ماه برايت مي نويسم .امروز تصميم دارم براي خريدن لوازم و وسايل تولدت به خيابان بروم هديه هم برايت حتما مي خرم ولي نمي دانم اون چيزي که دوست دارمو پيدا ميکنم

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)